Badanie marketingowe dotyczące zarządzania marką winiarską w polskich winnicach
Mam dziś do Was małą prośbę. Rynek polskiego wina rozwija się bardzo dynamicznie. Profesjonalizacja w zakresie produkcji nie idzie jednak zawsze w parze z profesjonalizacją w zakresie reklamy, marketingu czy budowy marki. Także badania naszego, małego wciąż rynku są jeszcze w powijakach. Są jednak osoby, które stan ten chcą zmienić 🙂
Zapraszam do udziału w „Badaniu marketingowym dotyczącym zarządzania marką winiarską w polskich winnicach”, którego autorem jest Bartosz Wilczyński – ekspert ds. marketingu winiarskiego (znany Wam dobrze choćby jako Promotor Kulinarny, Radio Kulinarne Wine Podcast) – wspierający od lat polskich winiarzy w obszarze marketingu. Jest to badanie o charakterze naukowym, przygotowywane przez Bartosza na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie.
Otrzymane wyniki zostaną opublikowane w formie Raportu rynkowego stanowić będą cenną wiedzę na temat marki i zarządzania marketingiem w polskich winnicach, stanowiąc punkt wyjściowy do dalszego rozwoju w tym obszarze. Oczywiście po opracowaniu wyników otrzymacie dostęp do raportu.
Z radością informuję, iż partnerem badania i Raportu rynkowego jest:
- Paragraf w Kieliszku
- BevLegal Prawo Alkoholowe
- Kwartalnik winiarski TRYBUSZON
JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W BADANIU?
Bartosz Wilczyński w ramach przygotowywania pracy naukowej i raportu rynkowego zwraca się z prośbą o wypełnienie anonimowej ankiety, dotyczącej zarządzania winiarską marką własną oraz nowych kanałów i narzędzi marketingowych, wykorzystywanych w komunikacji z odbiorcami.
Ankieta jest skierowana do właścicieli / osób zarządzających podmiotami tj. winnicami zarejestrowanymi i zgłoszonymi do KOWR jako producenci wina na sezon 2023/ 2024.
Ankieta jest ANONIMOWA i jej wypełnienie zajmie Wam do 15 minut.
Bartosz prosi o jej wypełnienie do dnia 8 czerwca 2024… ja jednak proszę, żebyście zrobili to teraz! 😀
LINK do ankiety znajdziecie TUTAJ
Z winiarskim pozdrowieniem!